Bedankt

Ik moet duizend keer bedankt zeggen.

Bedankt omdat ik deze prachtige tocht heb mogen beginnen. Bedankt omdat ik zoveel mooie paden heb mogen bewandelen. Bedankt omdat ik zoveel natuur heb gezien. Bedankt omdat ik zoveel mensen heb ontmoet. Bedankt omdat ik zoveel heb gelachen. Bedankt omdat ik zoveel plezier heb gemaakt. Bedankt omdat ik deze prachtige tocht heb mogen volhouden. Bedankt omdat iedereen mij gesteund heeft in deze zotte onderneming. Bedankt omdat er zoveel mensen mij gevolgd hebben. Bedankt omdat er zoveel mensen aan mij gedacht hebben. Bedankt omdat er zoveel mensen al mijn schrijfsels maar bleven lezen. Bedankt omdat ik dit heb mogen meemaken. Bedankt omdat dit een unieke levenservaring is die je maar één keer beleeft. Bedankt omdat ik de ware betekenis pas later zal beseffen. Bedankt omdat ik en zoveel mensen rond mij trots zijn op wat ik gedaan heb. Bedankt omdat ik het heb uitgestapt. Bedankt omdat elk einde een start heeft en elke reis een weg heeft. Bedankt omdat niet de pelgrim de weg maakt, maar omdat de weg de pelgrim de weg maakt. Bedankt voor alles, voor wat ik gezien, gehoord, geleerd en geleefd heb. Bedankt.

2 gedachten over “Bedankt

  1. greta van vreckem

    Koen
    Ik lees nu pas je vele dankbetuigingen maar die zijn wederzijds hoor. Het waren voor mij ook maanden die leuk waren om je te volgen. Ik heb enorm veel respect voor wat je gepresteerd hebt. Het zal je leven lang bij jou in gedachten blijven voort leven. Hou je goed en wees gelukkig. Een hartelijke groet.
    Greta

    Like

Geef een reactie

