Santiago-Roosdaal

Donderdag 6/7/15

De ochtend heb ik doorgebracht met een vroeg bezoek aan het lege Compostela en de kathedraal. Toch een heel ander zicht vergeleken met een overvol plein. Na een toertje door de stad en wat verplichte souvenirkoopjes was het tijd om terug te keren. Terug naar huis, na 4 maand Roosdaal-Santiago te volmaken was het nu Santiago-Roosdaal. Gelukkig was de terugweg een heel stukje sneller. Ik was al een hele week bezig met Tamara wijs te maken dat ik later zou terugkomen, maar thuisgekomen leek het wel alsof iedereen mekaar in het zak aan het zetten was. Maar toegegeven, ik was toch wel het zwaarst in het zak gezet. Heel de hof vol met familie en vrienden die kwamen zien hoe geblondeerd en gebaardeerd ik geworden was. Het deed raar om terug thuis te zijn. Maar dat ik blij was om hier te zijn, daar mag je zeker van zijn. Deftig Roosdaals eten, zelfs zonder vier maand op pad kan je er altijd van genieten. Maar nu was het toch met een speciaal sausje. Geluksaus, dat moet je wel zelf maken, maar het is de beste saus die je kan vinden in je leven.

Geef een reactie

